woensdag 6 mei 2015

Eerste bijdrage aan Regenboogkussen

Zoals ik in mijn vorige blog vertelde heb ik me ook weer aangemeld om mee te borduren aan Regenboogkussens. Dit is een mooi initiatief waarbij 5 mensen een lapje borduren en 1 iemand er een kussen van naait. Iedereen kan een kussen aanvragen voor iemand die het even niet zo makkelijk heeft en wel een steuntje in de rug kan gebruiken. Meestal wordt er door de aanvrager een thema opgegeven.

Ik heb nu mijn eerste lapje af en deze is naar de naaister toe. Er is een kussen aangevraagd voor iemand en het thema was Hollandse en Indische tafereeltjes. Ik heb een orientaals huisje geborduurd.


Het oorspronkelijke patroon was in het rood, maar aangezien het een Delftsblauw kussen gaat worden heb ik het in het blauw geborduurd.

Ik vond het leuk om er zo mee bezig te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten